anadolu
Herkese selam,15 Mart’ta yaptığımız Techday etkinliğinden sonra etkinliğimizde bulunan Sayın Arif hocam benden okullarında böyle bir etkinlik düzenlememi rica etti ve bende kırmadım olur dedim tabi.Başta ben 30-40 kişi olur o da zorla olur diye düşünüyorken 163 kişi gönüllü olarak bu sunumlarda bulunmak istemiş.Salon küçük olduğundan 2 güne böldük.Ve size şunu söylemeliyim 10-11-12 katılan tüm sınıflar efsaneydiler.Güzel sorular sordular,güldük çoğunlukla güldük.Bayaa güzeldi yani.

Tabi Xamarin ve Microsoft öğrenci partnerliği nedir diye konuşmaya başladık ama birazcık Hololens’e de girdik tabi ona değinmişken Chatbotlara da girmemek olmazdı :).

Ama tabi asıl olan konumuz Xamarin’de oldukça yoğun ilgi ile karşılandı.Bazı arkadaşlar takibe takip olayını şaka olarak söylediğimi sanacak ki takip ettiklerinde geri takip ettiğimi görünce biraz şaşırdılar.Buradaki takibe takip meselesindeki olay takipçi filan kasmak değil.Böyle meraklı gençlerin aklındakileri daha hızlı cevaplayabilmek ve daha verim alabilmelerini sağlamak için.

İtiraf etmeliyim ki bugün hiç bitmesin istedim.Biz gayet güzel muhabbet ettik arasına teknik bilgiler kattık.

Hatta son anda diyecektim diyemedim ders var diye : “Harikasınız gençlerrrr !! ” :))

Bu etkinliği organize eden,tek tek sınıfları dolaşıp duyuru yapan Sayın Arif hocama çok çok teşekkür ederim.

Fotoğraflarımızda aşağıda (12. sınıflar ile beraber bir fotoğraf çekilemedik 🙁 )