Evet olabilir nolcak yani.
Turengten baktım fakir,yoksul,zavallı,perişan anlamları varmış.
Valla ben (valla diyorum dikkat edin.) hayatımın bazı dönemlerimde hepsini yaşadım.

Şimdi perişandaymışım 😀 sonuncu olanda.O da şundan birşeye sinir oldum neye sinir olduğumu bulamadığım için gene sinir oldum sonra hocamı (galiba) sinir ettim.

Sinir ettim diye gene sinir oldum.Alla alla garip.Hocam da öyle dedi sinir olman bile garip evet bende pek normal sayılmam.Biri baya şeker yazıyorsun demişti şekersiz kahve içiyorum ben ondandır.Ben dedimi o öyle dedi, ben dedim,şu şöyle dedi gibi dimi yazılar.Bu arada kısıtlı internet ve kelime haznemle bu kadar yazabiliyorum.Bakın kuralsız ve anlamsızlar değil mi ?

Bana anlam veremediğim yakıştırılmış olan o tavırla cevap vereyim.’cool’ hea çok anlamsızlar.Size göre ama bana göre bir kaç kişi okuyo zaten birkaç tanesi hocam okuduklarında hahaah diyorlar hoşuma gidiyor benimde.Demek ki içten diyorum.Allam bak geçen gün bir araba yaya geçidine park etmiş anlamıyorum bu konuya taktım kafayı.İşte demem o ki poor you ben 🙂

Saygılar ve sevgilerimle
Esen kalın efem
Mutlu günler,geceler,haftalar,aylar ve yıllar.
Kış lastiği takmayıda unutmayın can taşıyonuz o arabalarda.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Top